Przypominamy o możliwości składania wniosków o dotacje do demontażu, transportu i utylizacji wyrobów azbestowych do końca października 2023 r.
Do końca października 2023 r. można jeszcze składać wnioski o przyznanie dotacji celowej z budżetu miasta Racibórz na dofinansowanie kosztów inwestycji związanych z wymianą pokrycia dachowego polegających na demontażu, usuwaniu i unieszkodliwianiu elementów zawierających azbest realizowanych na terenie miasta Racibórz.
Miasto dofinansowuje koszty związane z realizacją inwestycji w wysokości maksymalnie do 50% nie więcej niż 3.000,00 zł w przypadku osób fizycznych i 5.000,00 zł w przypadku podmiotów gospodarczych.
Informujemy, że nie udzielamy dofinansowań prac zrealizowanych.
Wniosek można pobrać ze strony
Biuletynu Informacji Publicznej lub w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa. Wypełniony wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta lub w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa (pok. 224). Realizacja inwestycji musi nastąpić do dnia 30 listopada 2023 r., po podpisaniu umowy pomiędzy wnioskodawcą i Miastem.
Więcej informacji można uzyskać w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, tel. (32) 75 50 899, e-mail: srodowisko@um.raciborz.pl
PUBLIKUJ NA FB