2019-03-02

Blue City jest "funtastic". Wielkie zmiany w warszawskim centrum handlowym.

Dzięki przebudowie prawie 22 tys. mkw. powierzchni i pozyskaniu nowych, unikalnych najemców handlowych, rozrywkowych oraz gastronomicznych Blue City stało się jedynym w kraju centrum z tak bogatą i różnorodną ofertą handlowo-gastronomiczno-rozrywkową.

Oferta handlowo-usługowa coraz rzadziej stanowi wyróżnik centrów handlowych, które ze względu na ograniczoną liczbę marek, mają bardzo podobną kompozycję najemców. Dlatego o wyjątkowości centrum coraz częściej decyduje to, jaką ofertę spędzania wolnego czasu proponuje swoim klientom.
Aby dostosować się do nowych wyzwań rynkowych, Blue City zainwestowało w przebudowę prawie 22 tys. mkw. powierzchni, aby na trzech najwyższych poziomach skoncentrować ofertę rozrywkową i gastronomiczną, dostępną dla klientów również w niedziele z ograniczeniami handlu. Obecnie budynek Blue City ma ogółem około 185 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni, a całkowita powierzchnia najmu centrum wynosi około 69 tysięcy metrów kwadratowych.

- Żadne inne centrum handlowe w kraju nie podjęło się takiego wyzwania i nie dokonało tak dużych zmian. Dziś Blue City jest zupełnie nowym obiektem z ofertą "all inclusive", miejscem, w którym można zrobić zakupy, zjeść w restauracjach, przyprowadzić dzieci do kina i sali zabaw, pójść na zajęcia fitness lub spędzić czas ze znajomymi korzystając z jednej z wielu atrakcji rozrywkowych - mówi Yoram Reshef, Dyrektor Generalny Centrum Handlowego Blue City.

Centrum pełne rozrywki


O odmienionym Blue City informuje najnowsza kampania reklamowa centrum "FUNTASTIC Blue City", która jest zaproszeniem do nowoczesnego i jedynego w Warszawie kina Helios, największego w Polsce klubu fitness FIT/One, pierwszego w Polsce Parku Rozrywki TEPfactor, niezwykłej sali zabaw dla dzieci Inca Play i wielu innych atrakcji, restauracji, barów i kawiarni oraz zupełnie nowego na polskim rynku i jednego
z pierwszych na świecie konceptu sklepu IKEA.
Kampania rusza 1 marca i obejmuje: outdoor, infoscreeny w warszawskiej komunikacji miejskiej, prasę, radio oraz media wewnętrzne Blue City.

- Zmieniliśmy również język komunikacji, akcentując korzyści, jakie będą mieli klienci
z odwiedzania naszego centrum, które jest otwarte w każdą niedzielę. Zamiast mówić niedziele handlowe i niehandlowe, określamy je jako niedziele zakupowe i niedziele rozrywkowe. Wkrótce ruszy strona internetowa centrum, którą wzbogaciliśmy o zgodne z najnowszymi trendami funkcjonalności - informuje Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.

Ośrodek życia społecznego


Blue City jest jednym z liderów oferty rozrywkowo-rekreacyjnej w Polsce. W centrum odbywa się nawet 70 wydarzeń rocznie - m.in. kiermasze, targi, wystawy, promocje, akcje charytatywne, imprezy muzyczne, taneczne i sportowe, przedstawienia i koncerty. Wiele z nich ma charakter cykliczny, a duża ich część jest skierowana do rodzin z dziećmi, które cenią je za wysoką jakość i walory edukacyjne. Organizowaniu specjalnych wydarzeń sprzyja architektura centrum - przestronny plac z fontanną, który znajduje się na poziomie -1 Centrum.
Centra handlowe coraz częściej również organizują wystawy, instalacje artystyczne czy warsztaty związane z kulturą, umożliwiając klientom kontakt ze sztuką. W trend ten wpisuje się również Blue City, które zainstalowało w Food Courcie dwie wiszące rzeźby Jerzego Kędziory.

Nie spoczywa na laurach


W 2019 roku Blue City nie zamierza zwolnić tempa. Planuje odświeżyć parkingi i toalety oraz wymienić oświetlenie. Chce również rozszerzać ofertę gastronomiczną. Wkrótce w centrum pojawi się nowa restauracja.

Przed tegorocznym Bożym Narodzeniem zostanie dokończona rozbudowa dekoracji świątecznej, której główną część zrealizowano w 2018 r. Dekoracja przedstawia historię przygotowywania ozdób świątecznych przez grupę skrzatów, które poruszają się dzięki wbudowanym mechanizmom.

- Będziemy nadal organizować i promować imprezy, z których Blue City słynie. Liczymy, że ich ciekawa tematyka przyciągnie klientów, którzy z przyjemnością zjedzą u nas również posiłek lub skorzystają z innych oferowanych form rozrywki - mówi Yoram Reshef i dodaje: - Wierzymy w coraz większą rolę unikalnych miejsc, które zdobywają sympatię i lojalność klientów nie tylko z okolicy, ale również innych rejonów miasta. Takim miejscem jest Blue City.


Nowości w Blue City:


  • W lutym br. swoją działalność w Blue City rozpoczęło pierwsze w Warszawie kino sieci Helios. W 8 kameralnych salach, na komfortowych fotelach znajdują się miejsca dla ponad 860 widzów. Jako pierwsze w Polsce, kino Helios w Blue City oferuje projekcje w innowacyjnej technologii laserowej Christie RealLaser?. Multipleks jest wyposażony w wysokiej klasy sprzęt nagłaśniający, dźwięk cyfrowy Dolby Atmos, rozdzielczość obrazu Christie 4K oraz technologię DepthQ 3D. W kinie znajdują się trzy sale Helios Dream, które zostały wyposażone w fotele z elektryczną regulacją oparcia i podnóżka.
    W oczekiwaniu na projekcje kinomani mogą napić się kawy i spróbować deserów w kawiarni Helios Café, a podczas seansów raczyć się przekąskami i napojami z baru kinowego.

  • Obok kina na poziomie +4 znajduje się odnowiona i przebudowana sala zabaw dla dzieci Inca Play, która zaskakuje nowoczesnym designem i wyjątkową ofertą edukacyjną związaną z przyrodą i ekologią. Dzieci mogą się bawić w zawieszonych na drzewach domkach, które połączono przezroczystymi kładkami. Obszerny kilkupiętrowy małpi gaj zaprasza do zabawy również rodziców, a kilkutorowe zjeżdżalnie, przezroczyste tuby, las z piankowych rurek, trampolina, wieża spidermana i wiele innych atrakcji z pewnością skradną serca każdego dziecka. W Inca Play swoją strefę zabaw mają również maluchy do 4 roku życia. Duża niespodzianka czeka na małych jubilatów. Do wyboru jest aż sześć salek urodzinowych: sala zamek w stylu Alicji z Krainy Czarów, kucharska z prawdziwą kuchnią wyposażaną w sprzęt Samsunga, las z lampami UV, które podświetlają ukryte w nim zwierzaki, piękny piknik wśród zieleni oraz salka z instalacją songboard.
  • Centrum ma również propozycje dla osób aktywnych. Na powierzchni prawie 5 tys. mkw. działa największa w Polsce siłownia FIT/One, wyposażona w sprzęt treningowy firmy Life Fitness i Hammer Strenght. Dużą atrakcją jest bogata oferta zajęć grupowych jak np. trampoliny, kursy Les Mills, TRX, zajęcia rowerowe, zajęcia na platformach wibracyjnych czy The Punch, ćwiczenia z workami bokserskimi. Po treningu można korzystać z strefy welness - mokrej i suchej sauny, łóżek masujących i solarium.
  • Blue City jest trzecim po Czechach i Dubaju miejscem, gdzie na 1500 mkw. powierzchni działa Park Rozrywki TEPfactor, czyli labirynt składający się z wykutych w skale 25 pokoi. Uczestnicy zabawy w 2-6 osobowych grupach muszą sprostać różnym wyzwaniom. Jest to atrakcja dla wszystkich, którzy chcą przeżyć pełną endorfin
    i adrenaliny przygodę, spędzić aktywnie czas ze znajomymi, rodziną lub zintegrować się ze współpracownikami. Atrakcja zawiera elementy zagadek intelektualnych, uczy logicznego myślenia, cierpliwości, współpracy i pracy zespołowej, ale wymaga również sprawności fizycznej.
  • Prawie cały poziom +2 przeznaczony jest na restauracje. W listopadzie 2018 r. rozpoczęła działalność nowa na polskim rynku restauracja Menya Musashi, serwująca ramen i dania japońskie. Obecnie w Blue City działa ponad 25 restauracji, kawiarni
    i punktów gastronomicznych.
  • IKEA w Blue City ma mniejszą powierzchnię niż standardowe salony sieci, ale klienci mają zapewnioną możliwość zapoznania się z pełną ofertą marki. Umożliwiają to zastosowane wewnątrz sklepu nowe rozwiązania prezentacji asortymentu. Wszystkie produkty, w tym meble, można zamówić na miejscu z dostawą do domu. Nowością jest brak znanej ścieżki zwiedzania. Odwiedzający sklep, sami decydują, gdzie chcą pójść i co zobaczyć. Na terenie sklepu jest również przestrzeń restauracyjna, która łączy koncepcję kawiarni i bistro, odpowiadając na różnorodne potrzeby klientów. Menu oparte jest na sezonowości - zmienia się wraz z porami roku. Klienci mogą kupić między innymi kanapki, świeże sałaty, wege hot-dogi i koktajle, a także ciepłe dania
    i tradycyjne szwedzkie potrawy. W IKEA w Blue City powstała specjalna przestrzeń - Planerownia, która pomaga zaprojektować wnętrza domów i mieszkań klientów oraz przestrzeń restauracyjna, która łączy koncepcję kawiarni i bistro.
  • W 2018 roku Blue City wzbogaciło się również o innych najemców handlowych. Nowy sklep otworzyła m.in. firma KappAhl, która oferuje własne marki: Newbie, XLNT, Hampton Republic.



/ commu.pl /
fotorelacja  938
fotorelacja  894
fotorelacja  959
fotorelacja  951


toportal production



herb

TOPORTAL jest dziennikiem zarejestrowanyn w Sądzie Okręgowym w Gliwicach.
kontakt z redakcją dostępny TUTAJ

Korzystając z serwisu użytkownik wyraża zgodę na instalację plików cookies.
Wszystkie materiały są chronione ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Wszelkie powielanie materiałów oraz ich umieszczanie na innych nośnikach zabronione.
Copyright © 2010-2019 TOPORTAL



 

Szanowny Użytkowniku!


Aby móc korzystać z niniejszego portalu niezbędna jest Twoja zgodna na instalację w Twojej przeglądarce "plików cookies". Proces ma związek z elementarną funkcjonalnością portalu. W cookies przechowywane są informacje o wspomnianej wyżej zgodzie oraz ewentualna fraza wpisana w wyszukiwarce.

Dla celów statystycznych gromadzone są jedynie adresy odwiedzanych stron bez jakiegokolwiek powiązania z danym użytkownikiem. Dołożono wszelkich starań by wszelkie procesy miały charakter jawny, a użytkownik miał całkowitą kontrolę nad utrwalonymi danymi (COOKIEs) - w portalu nie są wykorzystywane sesje.

W każdej chwili możesz zmienić swoją decyzję poprzez usunięcie plików cookies w swojej przeglądarce. Jeśli nie zgadzasz się na instalację plików cookies, w myśl obowiązujących przepisów prosimy o opuszczenie niniejszego portalu.

POLITYKA PRYWATNOŚCI ORAZ COOKIES
Informacje ogólne

Niniejszy dziennik wydawany jest przez TOPORTAL PRODUCTION Tomasz Staszewski z siedzibą w Raciborzu przy ul. ks. Stanisława Staszica 9 lok.2, 47-400 Racibórz (NIP: 6391163642,email:redakcja@toportal.pl) zwanym dalej WYDAWCĄ.
Polityka prywatności oraz cookies

Niniejszy portal wykorzystuje technologię cookies. Proces ma związek z elementarną funkcjonalnością portalu. W ramach cookies przechowywane są informacje:
- status zgody dotyczący niniejszej polityki prywaatności oraz cookies
- zakodowana ewentualna fraza, wpisana przez użytkownika w wyszukiwarce portalu

Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika (w przeglądarce internetowej) pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest WYDAWCA.

W kontekście połączeń www, dla celów statystycznych, WYDAWCA gromadzi jedynie adresy odwiedzanych stron bez jakiegokolwiek powiązania z danym użytkownikiem. Oznacza to, iż WYDAWCA nie zapisuje w bazie danych jakichkolwiek informacji identyfikujących użytkownika. Ponadto w portalu nie są wykorzystywane sesje.

Niezależnie od powyższych faktów, pewne dane mogą być rejestrowane niezależnie przez firmę hostingową (nr. ip). W związku z powyższym WYDAWCA zawarł stosowną umowę POWIERZENIA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH z firmą hostingową H88 S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000612359, NIP: 7822622168.

Administratorem danych osobowych jest WYDAWCA.

Zgodnie z RODO, każdemu użtykownikowi przysługuje prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
- korekty swoich danych
- usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania
- przenoszenia danych
- wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Kontakt z WYDAWCĄ został zawarty na wstępie niniejszego dokumentu.

WYDAWCA zastrzega sobie prawo do naniesienia zmian w niejszym dokumencie. Każdorazowa zmiana skutkować będzie koniecznością wyrażenia przez Użytkownika akceptacji zamieszczonej treści (wyskakujące okno).